Cleaned Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Hejsan. Nu skall jag och tjejen tanka ner någon mysig Zombie film. Jag har redan sett, Dawn of the dead, Shaun of the dead, resident evil 5 m.m. Zombie-komedi kan även fungera. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 House of the Dead finns också, rekommenderar dock att du inte ser på den eftersom den suger. : p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 House of the Dead finns också, rekommenderar dock att du inte ser på den eftersom den suger. : p O ja, usch :P Den är verkligen kass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Har du inte sett Day of the Dead, gör det. Bästa zombiefilmen någonsin. Vänta, RE5? WTF? Redigerat 4 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Sen finns då också "28 dagar senare" samt "28 veckor senare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Sen finns då också "28 dagar senare" samt "28 veckor senare". Oja, också skitbra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Ja, I am legend? Är också en typ av Zombie film. Men vill du ha ett stort urval? Kolla denna lista. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_zombie_films Alla zombie filmer ni aldrig hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Jag tackar för alla svaren. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Word, dewd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.