Cleaned Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Skrivet 3 Oktober 2008 Hejsan. Nu skall jag och tjejen tanka ner någon mysig Zombie film. Jag har redan sett, Dawn of the dead, Shaun of the dead, resident evil 5 m.m. Zombie-komedi kan även fungera. ;) Citera
TiredRacoon Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Skrivet 3 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Citera
Garone Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Skrivet 3 Oktober 2008 House of the Dead finns också, rekommenderar dock att du inte ser på den eftersom den suger. : p Citera
TiredRacoon Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 House of the Dead finns också, rekommenderar dock att du inte ser på den eftersom den suger. : p O ja, usch :P Den är verkligen kass. Citera
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Har du inte sett Day of the Dead, gör det. Bästa zombiefilmen någonsin. Vänta, RE5? WTF? Redigerat 4 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera
Staejjkarn Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Citera
TiredRacoon Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Citera
Gimcor Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Sen finns då också "28 dagar senare" samt "28 veckor senare". Citera
TiredRacoon Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Sen finns då också "28 dagar senare" samt "28 veckor senare". Oja, också skitbra filmer. Citera
Raptomex Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Ja, I am legend? Är också en typ av Zombie film. Men vill du ha ett stort urval? Kolla denna lista. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_zombie_films Alla zombie filmer ni aldrig hört talas om. Citera
Cleaned Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Jag tackar för alla svaren. :) Citera
Fruktnystan Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Word, dewd. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.