Staejjkarn Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 (redigerat) Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Men det var nog pga att jag såg dessa filmer samma dag!:Cloverfield,REC,Diary Of The Dead. Så jag var ganska trött på filmer som handlade om människor som filma allt. Såg den igår och tyckte den var bättre än senaste gången :D ... Om det ska va en av dom där filmerna som listats upp så ska du ta REC. Så ska du göra som jag sitta 1 meter från TV med släkt lampa ensam på bottenvåningen i ett trevåningshus(måste inte vara 3 våningar). Då får du dom bästa filmupplevelserna (; Redigerat 7 Oktober 2008 av Ouimette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Men det var nog pga att jag såg dessa filmer samma dag!:Cloverfield,REC,Diary Of The Dead. Så jag var ganska trött på filmer som handlade om människor som filma allt. Såg den igår och tyckte den var bättre än senaste gången :D ... Om det ska va en av dom där filmerna som listats upp så ska du ta REC. Så ska du göra som jag sitta 1 meter från TV med släkt lampa ensam på bottenvåningen i ett trevåningshus(måste inte vara 3 våningar). Då får du dom bästa filmupplevelserna (; Oja fyfan asså. Speciellt slutet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Hejsan. Nu skall jag och tjejen tanka ner någon mysig Zombie film. Jag har redan sett, Dawn of the dead, Shaun of the dead, resident evil 5 m.m. Zombie-komedi kan även fungera. ;) shaun of the dead är riktigt bra, men du har redan sett den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Land of the Dead Diary of the Dead Day of the Dead Night of the Living Dead REC (Spansk zombiefilm - Rekommenderas) Rekommenderar alla förutom Diary Of The Dead den va inte det bästa filmvalet som finns inom zombiegenren som jag har gjort. Diary of the Dead var ju skitbra :P Äsch, du är inge äkta Romero f*n- Du är den där "Pang pang Resident Evil" typen ;) Vill man ha äkta zombie så är filmer av George A. Romero första valet :) Men det var nog pga att jag såg dessa filmer samma dag!:Cloverfield,REC,Diary Of The Dead. Så jag var ganska trött på filmer som handlade om människor som filma allt. Såg den igår och tyckte den var bättre än senaste gången :D ... Om det ska va en av dom där filmerna som listats upp så ska du ta REC. Så ska du göra som jag sitta 1 meter från TV med släkt lampa ensam på bottenvåningen i ett trevåningshus(måste inte vara 3 våningar). Då får du dom bästa filmupplevelserna (; Oja fyfan asså. Speciellt slutet :P Hatar det så j*vla mkt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Vet inte om någon sagt Shawn of the Dead och Shaun of the Dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Vet inte om någon sagt Shawn of the Dead och Shaun of the Dead. Bara att trådens skapare skrev i första inlägget att "Har redan sett Shaun of the Dead" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Okej xD Sry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.