timi3 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) Jag hittade en ny msn, som heter Windows Live Messenger 8 Download Funkar för mig, jag använder windows 98.... Tycker det funkar perfekt! Om det kommer upp error, betyder det att den inte funkar på datan.... Redigerat 3 Oktober 2008 av timi3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 skrev timi3: Om det kommer upp error, betyder det att den inte funkar på datan....Nähä, menar du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 :S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 fast jag ser dock ingen anledning i att ladda ner en ny msn eftersom det enda man använder det till är att snacka med folk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Det är ju ditt val! tycker msn v.8 är bra x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Uhm, Windows Live Messenger 8? Ny? Hrm, jag har typ 9 Beta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 skrev Strato: Uhm, Windows Live Messenger 8? Ny? Hrm, jag har typ 9 Beta.. Okej... Visa dolt innehåll Snabba alla här är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Är det inte typ ett halvår gammalt nu? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Onödig tråd och dessutom felplacerad, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg