Hallonsaft Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Slipknot - Psychosocial och allt annat det skit bandet har gjort, står inte ut med hur fett mycket dem skriker i sina låtar.Dom skriker inte 24/7 i sina låtar. Ett tips är att du lyssnar på dom istället för att skriva bullshit. Dom är inte dåliga heller, bara för att man inte gillar dom så kan man inte säga att dom är dåliga. Men den sämsta låt? Jag hatar techno. Det sjungs nästan aldrig, det enda man hör är "dunk dunk dunk" och nån melodi nån ensam fjortis hittat på. Lyssnar hellre på ett band som skriker, istället för en musik som det bara dunkar. Lyssna själva, hur f*n står man ut med detta skit? håller med dig till 100% :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hallonsaft Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Finns mångan låtar jag ogillar men för bara ett exempel hatar jag alla låtar som hon som sjunger om paraplyet sjunger. Om man dessutom t ex kollar på YouTube på most viewed så ligger hennes låtar alltid i topp, överskattad som f*n för jag menar hennes låtar suger anus från 1915. Va?? Simple. inte i slipknots låtar. Hallonsaft, lol vad är så dåligt med techno låtar? Det finns olika stilar i techno... Som raptomex sa det låter bara ''Dunk Dunk'' sen kommer det antingen en Smurf röst eller En mörk röst SÅ KAST Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Lol, som sagt finns det olika sorters techno och inte bara en. Ni kan ju inte säga att all techno suger när ni lyssnat på 2 låtar med grymt mycket bas, finns andra stilar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Alla basshunters låtar suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 alla j*vla green day låtar!!! fcking bög band asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Allt som inte har någon form av Scat i sig :D Nej, men seriöst, hatar såndär skitmusik där man tar basen på högsta volym och bara spelar några random noter, dampar loss på trummorna och säger något som liknar "GAAAAARRGHHH.... GAAAAARRGGHHH" med en úber-djup röst. Typ den här: http://www.youtube.com/watch?v=Qt_kpXG4qDQ...feature=related Eller den här: http://www.youtube.com/watch?v=0fP6jevhg_Y...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag kan förstå att du inte gillar CC (det gör inte jag heller), men att påstå att de bara spelar random är så fel det kan bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 fel lite,hehe ?, såhär då, http://www.youtube.com/watch?v=OJ1BFLyiD8Q...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 alla j*vla green day låtar!!! fcking bög band asså och du är punkare...? ..Jahdå...! Raptomex; Basshunter är min f.d. granne x) Vi burukade leka när jag var yngre, men när han slog igenom blev jag egentligen mest generad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 alla j*vla green day låtar!!! fcking bög band asså och du är punkare...? ..Jahdå...! Raptomex; Basshunter är min f.d. granne x) Vi burukade leka när jag var yngre, men när han slog igenom blev jag egentligen mest generad.. Där ser man.. Vad heter han? BTT. Jag tycker inte en låt suger, men den musiken som jag lyssnar på är bra, den som jag inte lyssnar på suger. Så tänker jag & jo jag vet det är helt retarded. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Basshunter? Jonas Altqvist..jag har förträngt alla minnen så gott jag kan, för hans musik är sämst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Basshunter? Jonas Altqvist..jag har förträngt alla minnen så gott jag kan, för hans musik är sämst musiken är bra, han sjunger bra, fast texten förstör allt. fett respect att du "känner" honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.