Stonebed Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet se själva på screen shotet tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet se själva på screen shotet tack på förhand Öppna WTF mappen.Sen klickar du på Account, välj ditt account namn, realm, och character sen så klickar du på SavedVariables och tar bort filen som är döpt efter addonet som du har. Typ addon.lua. Nu borde hela grejen ha reset'at och borde funka fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 (redigerat) har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet se själva på screen shotet tack på förhand Öppna WTF mappen.Sen klickar du på Account, välj ditt account namn, realm, och character sen så klickar du på SavedVariables och tar bort filen som är döpt efter addonet som du har. Typ addon.lua. Nu borde hela grejen ha reset'at och borde funka fint. gjorde detta, men fungerade inte. Addon ikonen är fortfarande kvar på samma ställe : / några andra ideér ? Redigerat 3 Oktober 2008 av Stonebed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Öh, vet du vad den addonen heter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Öh, vet du vad den addonen heter? klart jag vet. Det är Cartographer och Cartographer Treasure Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Testat /cartographer ?:p... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Testat /cartographer ?:P... aa men kommer då bara in på inställningarna, kan ju inte snurra ikonen. Det är ju ikonen jag vill trycka på när jag vill komma in på inställningarna, inte skriva in addonets namn =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ja, men på 60% av alla addons så kan du genom inställningar flytta/resetta positionen av minimap ikonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Ja, men på 60% av alla addons så kan du genom inställningar flytta/resetta positionen av minimap ikonen ja då har jag en av de 40% som inte kan resetta/flytta positionen : / provade att resetta alla inställningar, men den är kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 pröva att höger klicka och håll in den så kan du nog flytta den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Han sa ju att det inte gick :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stonebed Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 pröva att höger klicka och håll in den så kan du nog flytta den har redan provar de ja = / Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg