Hoppa till innehåll

Addon


Stonebed
 Dela

Rekommendera inlägg

har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet

 

se själva på screen shotet

 

tack på förhand

post-73480-1223061358_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet

 

se själva på screen shotet

 

tack på förhand

Öppna WTF mappen.

Sen klickar du på Account, välj ditt account namn, realm, och character sen så klickar du på SavedVariables och

tar bort filen som är döpt efter addonet som du har.

Typ addon.lua.

Nu borde hela grejen ha reset'at och borde funka fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har problem med addon ikonen i spelet. Den går ju att flytta runt minimappen och jag flyttade den till "solen" (dumt gjort -.- ) och nu kan jag inte flytta den igen för om jag gör det så trycker jag på solen och får fram alarm tid och all det där, men inte själva addonet

 

se själva på screen shotet

 

tack på förhand

Öppna WTF mappen.

Sen klickar du på Account, välj ditt account namn, realm, och character sen så klickar du på SavedVariables och

tar bort filen som är döpt efter addonet som du har.

Typ addon.lua.

Nu borde hela grejen ha reset'at och borde funka fint.

 

gjorde detta, men fungerade inte. Addon ikonen är fortfarande kvar på samma ställe : /

 

några andra ideér ?

Redigerat av Stonebed
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...