MentalogisT Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Ja. Här är mitt fina ps1 och min tv: Timmar har jag spelat med gamla goa spel. :]Varför har du på stället på TVn? T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Varför har du på stället på TVn? T_TVad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 "foten" på TV-skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Jaha, jag vet inte. Får ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Ja. Här är min fina ps1 och min tv: Timmar har jag spelat med gamla goa spel. :]Ser ut som att den flyger.. Inte direkt en hörna men.. ja såhär spelar jag :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Ojoj! Spelen uppradade med :) Varför har du ingen data på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Hade det xD ska lägga till min egen och använda teven som data skärm :P Det står att den kan. Det satt en laptop där som var mammas o_O Har lite ont om spel också men det är för att mitt ps3 e nyköpt.. Ska köpa mw2 eftersom polarna har det och vill spela det med mig så varför inte? Och sen tänker jag spara pengarna till BF3 tror jag :P Redigerat 28 Juli 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Nice :) Se till att skaffa en ordentlig data som klarar BF3 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 (redigerat) Aa vet, antingen till PC eller ps3. Har du postat nån setup :P? Det var inget, såg den :P Har du Logitech mx518? Redigerat 28 Juli 2011 av OpeningTitles Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Aa vet, antingen till PC eller ps3.Har du postat nån setup :P? Det var inget, såg den :PHar du Logitech mx518?Jag har Qpad MK-80 pro och en gammal randommus eftersom min gamla mus lackade ur. Ska snart köpa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Ok, men det såg ut som att du hade mx518 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.