Median Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Kanske sluta använda punkter som spacers? Funderat på att göra om menyn helt. Citera
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Kanske sluta använda punkter som spacers? Funderat på att göra om menyn helt. Tycker jag låter bra. :) Citera
Median Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 15 Oktober 2008 Men har inga ideér om hur den ska se ut :/ Citera
Knewt Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Fortfarande lika jeffla rörig/ful meny, men dissa mig då... :3 Citera
Median Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 Fortfarande lika jeffla rörig/ful meny, men dissa mig då... :3 Har inte ändrat något.. =D Som sagt, vet inte var jag ska börja helt enkelt ^^ Citera
Organism Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 Fortfarande lika jeffla rörig/ful meny, men dissa mig då... :3 Har inte ändrat något.. =D Som sagt, vet inte var jag ska börja helt enkelt ^^ Hitta en sida som tycker om väldigt mycket pga designen & så. Sen så försök att få insperation. :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.