Fujiflux Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Hej hej! Jo det är så att min dator fick ett virus som gjorde att alla program på datorn försvann som jag nu fixat. Grejen är den att nu när jag skulel installera gta san andreas på den så kommer det upp en ruta när jag installerar det. Vet någon vad som är fel? Och hur ska jag göra? :huh: tacksam för svar :) Kramar Fujiflux OBS!OBS!OBS! Såhär ser rutan ut! DAtafel.bmp Redigerat 4 Oktober 2008 av Fujiflux Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master812 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Kolla om din skiva är hel kan vara en spricka i den,men de kan också vara en repa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillemann Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Hmm... har hört det där problemet förr... Jag skulle gå å få skivan slipad Redigerat 19 Oktober 2008 av Lillemann Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Hej, Jag googlade lite efter problemet och en kille i ForumPlanet skrev såhär: I was able to finally install GTA SA this morning. I defrag, ran spybot, etc. I run Defender Pro Antivirus, & turned the real time protection completely off & that appears to be what my problem was when installing, despite having Dp off when attemting the 1st install, only thing then was I didn't completly have the real time protection off at the time of initial install. //XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Om du inte har löst det redan. Har du det nedladdat eller köpt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fujiflux Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Hmm... har hört det där problemet förr... Jag skulle gå å få skivan slipad okej, vart gör man det ;o? Om du inte har löst det redan. Har du det nedladdat eller köpt? Köpt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lastbilen Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Jag tror att det kan vara fel i själva drivrutinet. Öppna datan och kolla, eller backa hela allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 har typ samma problem fast på min stog det error model vad kan det va för fel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 har typ samma problem fast på min stog det error model vad kan det va för fel?? i gta spelen finns en mapp som heter "Model" och nåt är fel där för dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 ja jag tror det var felet :D men tack ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 (redigerat) Riktigt jobbigt problem. Har själv lagt upp en tråd om detta men fick bara dryga svar. Jag har haft precis som du. Exakt likadant felmeddelande. Det jag gjorde får man tyvärr inte diskutera på fuskas forum... Även mitt var köpt. Men när det inte funkade laddade jag ner spelet. Sen använde jag skivan. Jag hade också något liknande, min dator återställdes också. Jag är medveten om reglerna, men lyckades inte göre en spolier :meddum: Redigerat 2 Juni 2010 av Moviemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg