LordFelix Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Vilket spel tycker ni att jag skall köpa? Jag gillar spel där du kan vara olika karaktärer, har olika levelar, samlar pengar för att köpa saker & vapen och så vidare! Jag har tänk på att köpa ett RATCHET AND CLANK spel men isåfall vilket? Om ni har bettre spel på lager som ni tror skulle vara nånting för mig, så säg till! OBS jag spelar inte GTA så det är ingen vits att föreslå det. MVH bluepower som vill ha ett nytt ps2 spel PS. Spelen skall vara max K-11 ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 K-11 ? 11 kb ? Fattar inte ps2s minneskort.. Fifa 09 iaf B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Spelar du inte GTA så köp Scarface eller Driv3r? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JingleHell Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ratchet & Clank: 1 Ratchet & Clank: 2 Ratchet & Clank: 3 Ratchet & Clank: Gladiator Ratchet & Clank: Size matters. Alla är precis lika bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Ratchet & Clank: 1 Ratchet & Clank: 2 Ratchet & Clank: 3 Ratchet & Clank: Gladiator Ratchet & Clank: Size matters. Alla är precis lika bra ;) Tja... Jag tänkte på =Ratchet and Clank 3, eller Racthet and Clank Gladiator= Men vilket av dem?! Omöjligt att bestämma sig, men om nån kanke vet... Samlar man pengar alls i R & Clank 3? Tack för allternativet, Jinglehell! K-11 ? 11 kb ? Fattar inte ps2s minneskort.. Fifa 09 iaf B) Med K-11 menas det "ÅLDERSGRÄNNS 11" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Men kul med spel med " k - 11" ? Då kan jag inga, serriöst. Som Snubben ovanför, hade det inte varit " k - 11 " - så Scarface eller Driv3r. Fast Driv3r suger så, ah. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Guitar Hero 1,2 och 3 ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 gta sa plox (H) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 dragonball z budokai2 e riktigt bra beat em' up. annars kan jag föreslå min personliga favorit, Kingdom hearts Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
freede13 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ja kanske golden eye eller Formel1 06 eller ssx viket vet ej eller need for speed vilket vet ej lycka till och hitta nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 dragonball z budokai2 e riktigt bra beat em' up. annars kan jag föreslå min personliga favorit, Kingdom hearts Yup, ditto. Tycker också du borde köpa Kingdom Hearts :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 får du inte spela över 11 :P isåfall är det ju bara barnspel som typ lego och sånt kvar. så köp lego racer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg