simsocheat Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 vad är din top 5 låtar?(skriv gärna band/artist namnet och gärna länkar till låtarna som jag gör :D ) 1.BWO - bells of freedom 2.Miley Cyrus - 3.okänd - 4.jonas brothers - 5.hanna montana/miley cyrus - rockstar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vad är din top 5 låtar?(skriv gärna band/artist namnet och gärna länkar till låtarna som jag gör :D ) 1.BWO - bells of freedom 2.Miley Cyrus - 3.okänd - 4.jonas brothers - 5.hanna montana/miley cyrus - rockstar Det där var den mest patetiska låtlista jag någonsin sett. Allvarligt, börja lyssna på bra musik. Jag har redan svarat i en annan tråd, kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 http://www.fearfm.nl/jumpstyle_hardstyle_r....php?page=top40 listan till höger, Top 40 Hardstyle October, iofs en top40 :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vad är din top 5 låtar?(skriv gärna band/artist namnet och gärna länkar till låtarna som jag gör :D ) 1.BWO - bells of freedom 2.Miley Cyrus - 3.okänd - 4.jonas brothers - 5.hanna montana/miley cyrus - rockstar Nummer 3 är E-type - Paradise.Han sjöng den t.o.m. i melodifestivalen 2004. Dessutom finns det redan minst 1 sån här tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg