addeB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 kom på en ide om en halo turnering, den går ut på att några (minst 8st) bestämmer en tid att lira halo på. Sen skulle man ju kunde satsa fm så det blev en slags tävling. Så är det nån som skulle vilja vara med??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 är med så fort jag fixat mitt live. Men bara om det är det dära modet när man bara får ha gravity hammer, kommer inte ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 låter bra ;) någon annan som vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 låter bra ;) någon annan som vill vara med? Får se när jag har fixat mitt Xbox Live, samt att jag skaffa Xbox 360 igår, så jag är inte direkt pro på att köra :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det går nog, du hinner nog öva för det går ju inte "undan" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) jag kan va men med senare! ;) Redigerat 15 Oktober 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 låter fin fint! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spata Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 jag kan va med har redan live så det e bara att säga till ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 jag kan va med har redan live så det e bara att säga till ;)låter bra, några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har allt så jag kan vara med. Fast det beror på när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag har allt så jag kan vara med. Fast det beror på när.vi ska ju försöka med en tid där alla kan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Djerf Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Jag hänger på lätt säg en tid och plats bara så e jag me. Och du som sa en "mod" med bara hammare. Det är ett annat game och heter Hammerzeit, men slopa gärna det. SWORDS FTW!!! Hajar ni? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.