Trips Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Jag är med. Varför inte bara vanlig Slayer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 jo, vi kan ju köra olika, nu tycker jag att det är dags att vi drar igång det här snart, kanske under jullovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Skriv upp mig jag vill vara med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jo, nån gång under lovet blir bra. Men helst inte nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Jag kan också vara med. Bered er på att få spö :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag är med. har fixat live xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oggew2 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Jag hänger på lätt säg en tid och plats bara så e jag me. Och du som sa en "mod" med bara hammare. Det är ett annat game och heter Hammerzeit, men slopa gärna det. SWORDS FTW!!! Hajar ni? ;) Tja!Jag kan vara med om några veckor när jag har varit på semester och aktiverat mitt live,Men vad ska vi köra för maps? Typ nåt map pack? Jag har alla så för mig kvittar det vilken map. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Hehe, det var ju väldigt länge sen jag gjorde tråden och det har aldrig blivit nåt så jag tror inte jag kommer va med, men om nån tar på sig ansvaret och skriver till alla som har skrivit här kanske ni kan fixa nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FilleGuld Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 JAG ÄR ME SÅ FORT JAG HAR XBOX LIVE. PS. LITE BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lorensson Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2010 är med så fort jag fixat mitt live. Men bara om det är det dära modet när man bara får ha gravity hammer, kommer inte ihåg vad det heter.Hur kul är det att bara spela med gravity hammers? Skulle suga så hårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.