linsluse Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 :lol: kan inte så mycket men jag kan bygga en hiss med flera våningar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Så, var vill du komma med den här tråden? Är det något speciellt du vill ha hjälp med, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Om jag förstod rätt(att du vill kunna bygga andra saker) så kan du börja med att lära dig hur man inte gör en hiss med flera våningar, pröva en bil istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 http://www.trickystutorials.com/ En awesome sida med en massa wire guides. Du måste dock kunna Engelska, men om du inte kan det så tycker jag att du ska sluta med wire.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linsluse Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 LoL klart jag kan engelska spelar wow gmod sen massa andra spel men jag ville ju ha hjälp med bil och teleport bara ville ha hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg