anonymmm Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av anonymmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) Jag behöver hjälp på bana 7 i Eragon spelet. Jag vet inte hur man ska göra när man kommer in i avloppet elr vad det är ;) Någon som kan berätta hur man ska göra? Jag har gjort så här precis innan avloppet: Det står att man ska akta sig för soldaterna, jag går in i en barrack elr nåt breve mig, smyger mig igenom den, en ny barrack, gör samma sak och sedan så öppnar jag grinden och går in i avloppet elr nåt ;) Är det rätt? Issåfall hur ska man göra? http://db.gamefaqs.com/console/xbox360/file/eragon.txt Det är en walkthrough fast på Xbox360. Gå till nummer 4. Sen forsätter du i texten tills du är där du "är". Tror det är 4.7 "Trapped". Redigerat 5 Oktober 2008 av HaSsE93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonymmm Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) Ok, tack så mkt för hjälpen:) Men finns det någon på svenska? Redigerat 5 Oktober 2008 av Anonym97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 mamma kan hjälpa dig garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonymmm Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av anonymmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Men seriöst <_<Pappa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonymmm Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 (redigerat) . Redigerat 1 Maj 2016 av anonymmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Men kan du ge dig? <_<Varför vill du inte att dina föräldrar ska hjälpa dig om du har svårt med engelskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Men det står ju dret möe, och jag tror dom inte kommer läsa allt ;)dret möe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Men det står ju dret möe, och jag tror dom inte kommer läsa allt ;)dret möe? Skit mycket* på någon okänd dialekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flebbon Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Jag tror det är värmländska... Redigerat 6 Oktober 2008 av flebbon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.