Gäst Ubuntu Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 mina ä hemska. kvarsittning för att tappa en penna under en lektion och minsta ord man säger=uppskrivning Fyfan vad skönt med sånna lärare. Mina lärare är väl rätt bra, förutom Svenska- och fysik lärarna. Vår Svenska lärare kan knappt säga åt de som pratar utan verkar tro att dem kommer att bli tysta av sig själva, och vår fysik lärare kan inte förklara.Men matte/NO(kemi och biologi) läraren och SO läraren är bäst. :D Särskrivningar :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Alla är bra utom svenska/engelska läraren :angry: musik läraren är bäst :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Har flera bra lärare, men den bästa är Martin Hällgren, min teknik- och fysiklärare. Han har så j*vla skön stajl, och så spelar han förstås i DLK :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 MIna lärare suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Jag tycker att lärarna på skolan jag går på är duktiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 kalla mig Åke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 De flesta är bra. Som jag skrev i en annan tråd gillar jag inte min svenskalärare som gav mig G när jag hade skrivit en 10 sidor uppsats om min prao :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SpammeR Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 eller kanske bertil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Eller kanske skaffa ett liv.. Min SO lärare är som en påse pommes frites hon är konstig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Ja, jag har bra lärare i skolan. Alla är trevliga och positiva till allt jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.