Hoppa till innehåll

De Nya Moddarna Till Source


Gäst Justfiwi

Rekommendera inlägg

Gäst Justfiwi

Hejsan!

 

Valve släppte nyligen fem stycken moddar till Source-Spelen. Har ni testat någon av dem?

De fem moddarna är Zombie Panic, Age of Chivalry, Synergy, Insurgery och D.I.P.R.I.P Warm Up.

Dessa är gratis att ladda ned från Steam om man äger ett Source-spel.

 

Såhär är frågan: Har någon av er spelat någon av de här moddarna?

Jag håller just nu på att ladda ned Zombie Panic, i 2,3kb/s! Wow, vad snabbt :S

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Valve släppte nyligen fem stycken moddar till Source-Spelen. Har ni testat någon av dem?

De fem moddarna är Zombie Panic, Age of Chivalry, Synergy, Insurgery och D.I.P.R.I.P Warm Up.

Dessa är gratis att ladda ned från Steam om man äger ett Source-spel.

 

Såhär är frågan: Har någon av er spelat någon av de här moddarna?

Jag håller just nu på att ladda ned Zombie Panic, i 2,3kb/s! Wow, vad snabbt :S

Berätta gärna om det är bra så kommer jag också att ladda ner det :)

Redigerat av JingleHell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zombiesarna i Zombie Panic är skitsega, så det blir inte så roligt då man vet att humans alltid vinner efter ett tag då dom är mycket snabbare ._.

Woot!? Hur har du lyckats vinna med dom? Det är ju f*n omöjligt när det kommer 20 zombies och zergar en :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Zombiesarna i Zombie Panic är skitsega, så det blir inte så roligt då man vet att humans alltid vinner efter ett tag då dom är mycket snabbare ._.

Woot!? Hur har du lyckats vinna med dom? Det är ju f*n omöjligt när det kommer 20 zombies och zergar en :S

 

Håller helt med dig,har aldrig lyckats vinna som Human. Mina skott tar bara slut, och då är man körd! Har typ 30 skott i min Glock, och det räcker inte. Sedan så har man några shotgun skott ;)

 

Men kan du ge några tips på hur man vinner som Human?

 

Förresten så laddar man ned Zombie Panic! och de andra moddarna från Steam, alltså på www.steampowered.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zombiesarna i Zombie Panic är skitsega, så det blir inte så roligt då man vet att humans alltid vinner efter ett tag då dom är mycket snabbare ._.

Woot!? Hur har du lyckats vinna med dom? Det är ju f*n omöjligt när det kommer 20 zombies och zergar en :S

 

Håller helt med dig,har aldrig lyckats vinna som Human. Mina skott tar bara slut, och då är man körd! Har typ 30 skott i min Glock, och det räcker inte. Sedan så har man några shotgun skott ;)

 

Men kan du ge några tips på hur man vinner som Human?

 

Förresten så laddar man ned Zombie Panic! och de andra moddarna från Steam, alltså på www.steampowered.com

 

Äh, dom vann iallafall hela tiden när jag körde <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Zombiesarna i Zombie Panic är skitsega, så det blir inte så roligt då man vet att humans alltid vinner efter ett tag då dom är mycket snabbare ._.

Woot!? Hur har du lyckats vinna med dom? Det är ju f*n omöjligt när det kommer 20 zombies och zergar en :S

 

Håller helt med dig,har aldrig lyckats vinna som Human. Mina skott tar bara slut, och då är man körd! Har typ 30 skott i min Glock, och det räcker inte. Sedan så har man några shotgun skott ;)

 

Men kan du ge några tips på hur man vinner som Human?

 

Förresten så laddar man ned Zombie Panic! och de andra moddarna från Steam, alltså på www.steampowered.com

 

Äh, dom vann iallafall hela tiden när jag körde <_<

 

Hehe, okej. Inte på servern jag körde, där var det tvärt om ;)

Men hur länge ska en Human survive?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...