Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Japp, men såg ju inte första gången, då jag inte visste om det, men min brorsa kollade först på det så jag började också göra det.. Då var det typ på första säsongen, dock inte första avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 (redigerat) Nu går första avsnittet av Stargate Atlantis :P .... IGEN xD Redigerat 8 Oktober 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Ah, f*n vad snopet med atlantis igen.. jag hade ju sett första säsongen igen för inte så längesen.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Såg Stargate The Ark Of Truth idag, den var skitbra. ;D Ska se Stargate Coontinum imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Har sett Continuum nu med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Alltså Atlantis börjar sedan 18.00 Och vilken film kommer efter stargate sg-1? När du har sett sista avsnittet på SG-1.Då ska du kolla på filmen; Stargate: The Ark of Truth. I sista avsnittet då går ju teamet in i porten och sedan slutar serien. När du kollar på Stargate: The Ark of Truth, det är fortsättningen när dom reser till Dakara. D.v.s när dom har gått in i porten. När du sett på den filmen så ska du se på ; Stargate: Continuum. Sen så står det att en till serie Stargate Universe ska göras. Då är det en nionde symbol som leder till en annan dimension till i nätverket, eller nått sånt. Men att denna serie ska göras är ej fastställd. Nee, den nionde chevronen kopplar upp dig till The Ancients skepp som placerar ut portaler i universum. Och genom detta skepp kan du åka till alla ställen i Universum. Fast dem kan inte åka tillbaka i serien som kommer :S Och det är fastställt att dem ska göra denna serie. Kolla lite oftare i Stargate-gruppforumet, gjorde en tråd om att den har fått grönt ljus ^^ Anyways, här är linken med info om serien och att dem kommer att filmas: http://www.gateworld.net/news/2008/08/ista..._has_a_go.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.