Hoppa till innehåll

Stargate Sg-1

Gäst DoubleIsBack1

Rekommendera inlägg

Gäst DoubleIsBack1

Japp, men såg ju inte första gången, då jag inte visste om det, men min brorsa kollade först på det så jag började också göra det..

Då var det typ på första säsongen, dock inte första avsnittet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Alltså Atlantis börjar sedan 18.00

Och vilken film kommer efter stargate sg-1?

När du har sett sista avsnittet på SG-1.

Då ska du kolla på filmen; Stargate: The Ark of Truth. I sista avsnittet då går ju teamet in i porten och sedan slutar serien.

När du kollar på Stargate: The Ark of Truth, det är fortsättningen när dom reser till Dakara. D.v.s när dom har gått in i porten.

När du sett på den filmen så ska du se på ; Stargate: Continuum.

Sen så står det att en till serie Stargate Universe ska göras. Då är det en nionde symbol som leder till en annan dimension till i nätverket, eller nått sånt. Men att denna serie ska göras är ej fastställd.

Nee, den nionde chevronen kopplar upp dig till The Ancients skepp som placerar ut portaler i universum. Och genom detta skepp kan du åka till alla ställen i Universum. Fast dem kan inte åka tillbaka i serien som kommer :S

Och det är fastställt att dem ska göra denna serie. Kolla lite oftare i Stargate-gruppforumet, gjorde en tråd om att den har fått grönt ljus ^^

Anyways, här är linken med info om serien och att dem kommer att filmas: http://www.gateworld.net/news/2008/08/ista..._has_a_go.shtml

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...