Hoppa till innehåll

Hur Köper Man Live?


Gäst DoubleIsBack1

Rekommendera inlägg

du kan antingen köpa med visa-kort via xboxet men det e osäkert så det bästa är att köpa i affär ett kort med en kod som du skriver in på ditt xbox så din profil har xbox live.

 

Det finns tre olika kort beronde på hur länge du vill ha xbox live

 

1 månad (inte säkert om det säljs längre)

 

3 månader

 

12 månader (1 år)

 

 

du köper altså ett kort med en kod och från det du skriver in koden har du xbox live tills tiden tar slut beronde på vilken av korten du väljar då :)

 

BTW: vad har du för spel och vad ska du skaffa för spel?? addar gärna dig om du vill spela :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DoubleIsBack1

Hur mycket kostar det?

 

Jag har mitt xbox 360 hos min farsa, har bara fixat gta iv än men ska köpa fler, har typ 1 månadslive, vet inte men ska kolla i helgen...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du köper det i affären, 12 månader live gold för 600, du får en kod och knappar in den så har du ditt live.

 

vart köper du egentligen :huh: jag köper 12 månader för 400 spänn där jag köper det :P

 

Hur mycket kostar det?

 

Jag har mitt xbox 360 hos min farsa, har bara fixat gta iv än men ska köpa fler, har typ 1 månadslive, vet inte men ska kolla i helgen...

http://www.webhallen.com/prod.php?id=47027

 

 

Webhallen har typ ALLTID bra priser rekommenderar det starkt!! har köpt mycket där i från

 

jag har inte gta 4 men jag tycker du ska skaffa gears of war 2 när det kommer ut i november :) ska bli j*kla grymt ändå, kolla trailers på youtube :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du köper det i affären, 12 månader live gold för 600, du får en kod och knappar in den så har du ditt live.

På dom flesta stället kostar 12 månader gold för 600, där har du rätt

 

Men men, som sagt Webhallen ftw! Där kostar det bara 399

och 3 månader för 150 spänn. Du kan ju alltid checka deras hemsida.

 

EDIT: Såg inte doversten inlägg där uppe så det här inlägget var en onödig inlägg! Sorry!

Redigerat av XzamX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

1 gå till närmaste affär som säljer spel

 

2 sök efter en onödigt stor förpackning där det står gold live 12 months eller nåt sånt

 

3 inuti kartongen finns det ett papper med en kod knappa in den i xboxen

 

4 12 månader kostar runt 600kr

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...