Hallonsaft Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Vilket är ditt Favorit spel(PS3) Mitt är nog:Call of duty 4:Modern warfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Mitt är Metal Gear Solid 4 eller GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Pes09 - demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) gäsp vilken ny post ideé asså... Antar väl att mitt favorit är Resistance 1 just nu, eftersom jag lånar det av en polare så jag kan fatta storyn till Resistance 2. Fast genom tiderna är det nog Metal Gear Solid 4, man är så nöjd efter MGS4, att det är svårt att inte tycka sämre om andra spel.. Redigerat 6 Oktober 2008 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Fortfarande Oblivion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Men mitt är Turok!!!!!! :D och GTA IV................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Guitar Hero 3 ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
runrun143 Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 lirar Asassins Creed just nu , kommer börja köra Bourne conspiracy när jag e klar med asssasins creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 NBA LIVE 09 + GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 virtua tennis 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 GTA IV och Motorstorm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) faktisk arme of two och skate Redigerat 30 Oktober 2008 av NICE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.