ThaNooB Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Var kan man ladda ner Mirc? Jag gick in på mirc.com och skulle ladda ner, men då så stod det att det var något filfel typ. Men kan det vara något virus/spyware i så fall eller?
laynus Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 hmm nej det värkar vara ett pålitligt företag för dom har ju gjort den seriös så jag tycker du ska lita på dom men dom har säkert bara nått server fel just då
ThaNooB Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Så här ser det ut när jag laddar ner, ska ladda ner.
Desajn Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Du kan ju inte använda downloadall till det. Inte konstigt att du får felmeddelanden. Men vad har mIRC med Half-Life 1/2 och göra? :S Redigerat 6 Oktober 2008 av Desajn
ThaNooB Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Man använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag.
Desajn Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Jo sant men man kan använda det till mycket mer också. ;)
ThaNooB Skrivet 7 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Oktober 2008 Okej, ja, det funkade när jag inte använde DownThemAll :D Men jag har fortfarande inte lärt mig hur man använder det riktigt.
Desajn Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Skrivet 8 Oktober 2008 Det är faktiskt inte så svårt att använda det. En kompiz till mig har gjort en suveränt guide på hur man börjar med mIRC på svenska. Han hade lite väl mycket tid skulle jag tro. Här har du guiden
antebajen Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Man använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag. Jo du .. vet du hur man gör .. eller vet ngn hur man gör när man vill köra pcw då? .. asså jag vill köra pcw o tänkte använda mirC..men hur gör ajg då för att göra det.. du fattar xD plz heelp :)
Vitdom Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 Man använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag.Rättar: Man kan använda det när man ska spela PCW på cs. För att ansluta till en irc kanal/server behöver man en irc klient, jag använder inte mIRC för den kostar pengar. Själv använder jag Pidgin.
antebajen Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 eeh Pidgin.. hur använder man Pidgin då?? :D
Rekommendera inlägg