OhDeaR92 Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Tja! Asså Cossacks II e as svårt & jag behöver hjälp, jag e faktiskt bra på strategi spel, men detta tar priset, alla säger att det är lätt & så, men bannorna e as sega & det kommer fiende trupper hela tiden ( srimish eller hur det stavas) e-maila mig på: [email protected] ps: fin epost va? :P :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Skulle vart roligare om du ville ta det här på Fuska. Eftersom att du reggade dig bara för att få hjälp med detta spel. Ta det här på fuska, blir det roligare + du kanske får mer intresse för forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 7 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2008 Indeed, och du kan ju fråga igen här på forumet någon annan gång om du har något att fråga, istället för att glömma bort sidan.. För det är en förjävligt bra sida. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhDeaR92 Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Men asså, jag har varit medlem förut, jag hette typ OhD3aR eller nått. men jag har inte hittat rätt namn eller lösen så jag gjorde denna, sorry om ni trodde att jag bara ville ha hjälp med spelet men jag brukade vara aktiv på mitt andra konto. Men jag vill gärna ha hjälp med detta spel. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.