Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Det jag garvade mest åt var en av kommentarerna. 009400Squad (1 week ago) Some good kills there... Och du heter ju S009400 på youtube. Kan det inte möjligtvis varit du som gjorde ett nytt acc för att kommentera om 'skills' på din nya film? ;) Jag tycker iaf att 009400Squad och S009400 låter lika. Patetiskt. HAHAHAAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Det jag garvade mest åt var en av kommentarerna. 009400Squad (1 week ago) Some good kills there... Och du heter ju S009400 på youtube. Kan det inte möjligtvis varit du som gjorde ett nytt acc för att kommentera om 'skills' på din nya film? ;) Jag tycker iaf att 009400Squad och S009400 låter lika. Patetiskt. HAHAHAAHA haha! vad dåligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 haha jag spelaa BFV(10ggr bättre än COD) look n' learn Du är värdelös, haha! Dessutom så tycker jag mycket mer om Call of Duty 4 än BF-spelen. pff det är en av ESL's bästa grupp. så jag är inte dålig jag där :) och när jag spelade in så var det lite lag. så det är därför det blir lite sämre kvalite på spelandet. men själv så tycker jag att COD4 är trist men COD2 är kul :D Tyckte ändå att det såg väldigt värdelöst ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 haha jag spelaa BFV(10ggr bättre än COD) look n' learn Du är värdelös, haha! Dessutom så tycker jag mycket mer om Call of Duty 4 än BF-spelen. pff det är en av ESL's bästa grupp. så jag är inte dålig jag där :) och när jag spelade in så var det lite lag. så det är därför det blir lite sämre kvalite på spelandet. men själv så tycker jag att COD4 är trist men COD2 är kul :D Tyckte ändå att det såg väldigt värdelöst ut. oki alla tycker vad dom tycker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Det jag garvade mest åt var en av kommentarerna. 009400Squad (1 week ago) Some good kills there... Och du heter ju S009400 på youtube. Kan det inte möjligtvis varit du som gjorde ett nytt acc för att kommentera om 'skills' på din nya film? ;) Jag tycker iaf att 009400Squad och S009400 låter lika. Patetiskt. HAHAHAAHA tror det är en clan för COD eller ngt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.