Hellbringer Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Jag har laddat ner nya varelser men hur gör man så man kan spela som de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) www.justfuckinggoogleit.com Redigerat 10 Oktober 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 har du laddat ner dem från nån sida eller från spele? om från nånsida ska du ta filerna och lägga in dem på nån spore fil men vet tyvärr inte exakt vilken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Om du laddat ner inom spelet så ploppar de upp lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
footbolllover Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 kolla i spore filen och gå in där och leta efter en download mapp och lägg ner filerna bara ett tips inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woootness Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 hur man spelar som en ner laddad varelse? Jo man tar spore i halv fönster eller i ett litet fönster sen går du till creature creator sen tar du den varelsen du laddat ner och drar den till spore sen är den där i creator sen sparar du den och börjar spela. Jag tror det är så, för jag gjorde det! Happy playing :D :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.