elin1101 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 När jag kör powerfootball (ett spel i webbläsaren) så kommer det upp att det virtuella minnet är fullt och spelet stängs ner - alla fönster. Jag har inte köpt ny dator eller något, dagen innan funkade allt perfekt. Men detta kom upp efter att pappa rensade datorn men det ska väll inte ha någon betydelse?? Undrar nu vad jag ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Hur mycket RAM minne har du och vilket OS, operativsystem har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 (redigerat) Windows XP 512MB Redigerat 10 Oktober 2008 av elin1101 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Det är inte så mycket, jag har en XP med 320mb som jag kan surfa med och spela några gamla spel, är det bara det spelet som orsakar detta problemet? Du skulle kunna köpa mer RAM minne det är väldigt billigt, du kan får 512mb för 200kr beroende på vad du ska ha för typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Men det är konstigt, pappa gränsade darton, efter det hände detta, före det har allt funkat :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 men prata med pappa då så bör han kunna fixa tillbaks det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Högerklicka på den här datorn - egenskaper - avancerat - inställningar (den vid prestanda) - avancerat och ändra på virituellt minne och sen ändra ursprunglig storlek och maximal storlek till mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 det står bara Egen storlek ursprunglig storlek maximal storlek storleken bestäms av Windows ingen växlings fil :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Men på egen storlek ändra dom där till det dubbla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Det står ingenting på egen storlek nu... så vet inte vad jag ska skriva :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.