TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Dancer in the Dark all the way Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Dancer in the Dark gör mig deppig för att den är så värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Är filmer deppiga stänger jag av dem, så kan inte säga någon riktigt deppig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Dancer in the Dark gör mig deppig för att den är så värdelös.Då har du antingen inte sett hela filmen eller så är den för mogen för din smak =/ Dancer in the Dark är ju drama på högsta klass, och inget sånt där värdelöst hollywoodcrap. Gäller ju att man är mogen nog att förstå. Själv är jag mer för riktiga filmer, och hatar dålig hollywood action. Ska man ha en riktig film så äre Von Trier som gäller :o Redigerat 5 Januari 2009 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.