Hoppa till innehåll

Nya Patchen


Tilvas

Rekommendera inlägg

jag har laddat ner den senste patchen som kom i torsdags på 1,5GB men så visade sig att det har kommit en ny patch på fredagen på 1,57GB om den som jag skulle ladda ner på fredag fastnar på 95% och fastnar på 1,5GB så den går aldrig upp på 1,57GB jag har läst blizzards forum support men hittar inget där så jag undrar om nån av er kunde hjälpa mig

Redigerat av BLUEROUGE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget du behöver oroa dig över. Background downloader laddar ner delar av patchen en liten del i taget, som i sin tur leder att servern inte blir överbelastad när alla WoW-spelare ska ladda ner patchen på Patch-dagen, vilket blir nu på onsdag.

Du kommer garanterat få ladda ner resten av patchen när den riktiga patchen väl släpps.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget du behöver oroa dig över. Background downloader laddar ner delar av patchen en liten del i taget, som i sin tur leder att servern inte blir överbelastad när alla WoW-spelare ska ladda ner patchen på Patch-dagen, vilket blir nu på onsdag.

Du kommer garanterat få ladda ner resten av patchen när den riktiga patchen väl släpps.

^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...