Gäst jagekung Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 asså jag har en gubbe som jag har ungefär 450k på den e level 50nånting men nu har jag skaffat en ny gubbe som e level 75´som inte har nå saker och hur ska jag då få över pengarna till den? för wildy funkar ju inte och sen så kan man ju inte trade heller:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Du kör no-life och tradear lite cash per kvart ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld.Brukar inte de i banken ropa att det är Drop party? :lol: Busteeeeed. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Du kör no-life och tradear lite cash per kvart ^^haha visst :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld.Brukar inte de i banken ropa att det är Drop party? :lol: Busteeeeed. Jo alla banker. Men är det bara 90k så blir det inget. 90K är inte en stor summa. Men om det skulle ligga rune grejer i så skulle det bli över 100K så skulle det ropas ut vid bankerna. Dezen@ Om han inte har två datorer då? Då måste man multi-logga in. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld. Brukar inte de i banken ropa att det är Drop party? :lol: Busteeeeed. Jo alla banker. Men är det bara 90k så blir det inget. 90K är inte en stor summa. Men om det skulle ligga rune grejer i så skulle det bli över 100K så skulle det ropas ut vid bankerna. Dezen@ Om han inte har två datorer då? Då måste man multi-logga in. Om han inte har två datorer så kan han köra multi-log in, eller så har han en kompis han litar mycket på som hjälper honom med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 lägg en rune plate sak i party room och chansa eller köp skit från lvl 75 om den har nåt, något skit som inte använder men har nån summa. eller gå till DUN DUN DUN....bounty hunting och transfera XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 eller så stakear du 3k i duel arena och döda den dåliga gubben hela tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 eller så stakear du 3k i duel arena och döda den dåliga gubben hela tiden... Lol? Samma som Trade ju :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 eller så stakear du 3k i duel arena och döda den dåliga gubben hela tiden... Lol? Samma som Trade ju :/ fast du behöver itne vänta i 15 min helatiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg