Hoppa till innehåll

Hjälp!


Gäst jagekung
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst jagekung

asså jag har en gubbe som jag har ungefär 450k på den e level 50nånting men nu har jag skaffat en ny gubbe som e level 75´som inte har nå saker och hur ska jag då få över pengarna till den? för wildy funkar ju inte och sen så kan man ju inte trade heller:S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld.

Brukar inte de i banken ropa att det är Drop party? :lol: Busteeeeed.

 

Jo alla banker. Men är det bara 90k så blir det inget. 90K är inte en stor summa. Men om det skulle ligga rune grejer i så skulle det bli över 100K så skulle det ropas ut vid bankerna.

 

Dezen@

Om han inte har två datorer då? Då måste man multi-logga in.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

finns dem som ger via praty room, kanske 90k sen sätter du i gång den. Fast var försöktig om du gör det så inga andra kommer och tar pengarna, helst i en tom värld.

Brukar inte de i banken ropa att det är Drop party? :lol: Busteeeeed.

 

Jo alla banker. Men är det bara 90k så blir det inget. 90K är inte en stor summa. Men om det skulle ligga rune grejer i så skulle det bli över 100K så skulle det ropas ut vid bankerna.

 

Dezen@

Om han inte har två datorer då? Då måste man multi-logga in.

 

Om han inte har två datorer så kan han köra multi-log in, eller så har han en kompis han litar mycket på som hjälper honom med det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...