shoobree Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Tjoo! Har tänkt lite på att alla vi fuskare borde skapa ett klubb och köra mot andra klubbar online Den här klubben ska vara seriös, ingen ska skita i och dra mitt i en match utan vi måste slå alla klubbar för att bli rankade och bäst i hela FIFA 09...Vi behöver en bra lagkapten som är oftast online och kan hantera taktik och sånt. Skriv upp er om ni är med ;) En sak till, alla ska ha mic! Skriv upp er! Såhär typ: (Fuska.se användarnamn) (Gamertag) (Position 1. XzamX TwiinX Anfallare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 För att vara ärlig tror jag aldrig det här kommer att funka. ;) Alla kommer bara springa runt och inte hålla position,men det är bara vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 För att vara ärlig tror jag aldrig det här kommer att funka. ;) Alla kommer bara springa runt och inte hålla position,men det är bara vad jag tror. nää då, bara att skälla ut dom via micen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 önska jag hade spelet men jag skulle inte spela på det haha, skulle vatt fett med mig som högerytter (H) hahah. men jag vill ha gh4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
footbolllover Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 (redigerat) Så fort jag får Fifa 09 och fixar online så kan jag vara med :lol: + vilket lag hade ni tänkt ??? Redigerat 5 December 2008 av footbolllover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Njaaa...adda mig på MSN så kan vi diskutera om det. [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
footbolllover Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Har Fifa 09 och online nu :) Redigerat 26 December 2008 av footbolllover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Fint, adda mig på live! Gamertag: TwiinX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Låter kul, kan dock inte vara med då jag inte alltid har tillgång till 360. Redigerat 26 December 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
footbolllover Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Fint, adda mig på live! Gamertag: TwiinX Förlåt för att jag inte har svarat på länge men jag ska adda dig nu föresten hur hittar man laget och sånt där? det handlar inte om Xbox va? bara undra :) Redigerat 28 December 2008 av footbolllover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Har inte skapat än. För att jag vet inte vilket lag vi ska vara? Sverige, Inter eller nåt? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 För att vara ärlig tror jag aldrig det här kommer att funka. ;) Alla kommer bara springa runt och inte hålla position,men det är bara vad jag tror. då är twiinx inte rätt snubbe att lira med, han vart kickad från min förra klubb för att han satt o skrek i micken o va offside hela tiden. och för övrigt är min klubb den bästa svenska klubben på fifa 09, vi låg rankade 10 i division 1 men vi blev kickade från 3 matcher i radså vi åkte ner till rank 25 i div 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.