Hoppa till innehåll

Fifa 09


shoobree
 Dela

Rekommendera inlägg

Tjoo!

Har tänkt lite på att alla vi fuskare borde skapa ett klubb och köra mot andra klubbar online

Den här klubben ska vara seriös, ingen ska skita i och dra mitt i en match utan vi måste slå alla klubbar för att bli rankade och bäst i hela FIFA 09...Vi behöver en bra lagkapten som är oftast online och kan hantera taktik och sånt. Skriv upp er om ni är med ;) En sak till, alla ska ha mic! Skriv upp er! Såhär typ: (Fuska.se användarnamn) (Gamertag) (Position

 

1. XzamX TwiinX Anfallare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

För att vara ärlig tror jag aldrig det här kommer att funka. ;)

Alla kommer bara springa runt och inte hålla position,men det är bara vad jag tror.

då är twiinx inte rätt snubbe att lira med, han vart kickad från min förra klubb för att han satt o skrek i micken o va offside hela tiden.

 

och för övrigt är min klubb den bästa svenska klubben på fifa 09, vi låg rankade 10 i division 1 men vi blev kickade från 3 matcher i radså vi åkte ner till rank 25 i div 1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...