Mugaga Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 (redigerat) när jag försöker ladda upp en kort film på youtube så blir den aldrig klar! den laddar till 100% sen stannar den där. den hakar inte upp sig, den fortsätter att ladda. den har hållt på och ladda i över 2 timmar nu. filmen är 200 mb stor ungefär. varför blir det så ? T_T Redigerat 11 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 filmen är för stor asså du en youtube film ska vara runt 10 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har för mig att youtube har en gräns på 100mb, gör den till mindre kvalité och försök igen, youtube kvalité är typ 30mb för 3 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har för mig att youtube har en gräns på 100mb, gör den till mindre kvalité och försök igen, youtube kvalité är typ 30mb för 3 minutermen det står "du kan ladda upp en fil som är högst 1024 mb stor och 10 minuter lång.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 jag har för mig att youtube har en gräns på 100mb, gör den till mindre kvalité och försök igen, youtube kvalité är typ 30mb för 3 minutermen det står "du kan ladda upp en fil som är högst 1024 mb stor och 10 minuter lång.". det gjorde det inte för 2 år sen^^ men prova att göra den mindre, den kommer ändå få skit kvalité efter att du laddat upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 hur gör man filmen mindre då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 du väljer lägre kvalité när du ska spara den, busenkelt, går t.o.m. att göra i Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Välj lägre kvalitet 10-20 mb räcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) vafan funkar fortfarande inte. filmen är ett family guy clip fast jag la till en screamer bara. när jag laddade ner klippet var den 7 mb. nu blev den 200 ? jag la ju bara till en bild 0.o Redigerat 12 Oktober 2008 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 vafan funkar fortfarande inte. filmen är ett family guy clip fast jag la till en screamer bara. när jag laddade ner klippet var den 7 mb. nu blev den 200 ? jag la ju bara till en bild 0.o eftersom du sparar i onödigt hög kvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 nej det gör jag inte ju. jag sparar den i draft quality och har minst på allt som jag vet man kan ha minst på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Hmm det låter som det är fel på filen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.