Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Tjoflöjt alla fuskisar! Nu är det så att jag skulle vilja testa Warhammer Online, och jag har letat efter en trial som en galning men utan resultat. Så nu undrar jag, finns det nån gratis trial att ladda hem någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Tjoflöjt alla fuskisar! Nu är det så att jag skulle vilja testa Warhammer Online, och jag har letat efter en trial som en galning men utan resultat. Så nu undrar jag, finns det nån gratis trial att ladda hem någonstans? Finns inte ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Nedrans :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inteMen man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inteMen man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder. Recensioner, gameplay videos. Ett tips är att använda Xfire's broadcast funktion och se live när folk lirar det. Redigerat 27 December 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte Men man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder. Recensioner, gameplay videos. Ett tips är att använda Xfire's broadcast funktion och se live när folk lirar det. Men det är inte samma sak som att testa det själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Kommer aldrig att finnas eftersom att mythic hatar goldsellers, köp spelet, du ångrar dig inte Men man vill veta om det erbjuder något som WoW inte erbjuder. Recensioner, gameplay videos. Ett tips är att använda Xfire's broadcast funktion och se live när folk lirar det. Men det är inte samma sak som att testa det själv... Sant, men man får göra det bästa av situationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2009 Usa ahr fått recruit-a-friend nu. Och GOA har avslöjat att de jobbar på funktionen för Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 ja, annars kanske du kan låna en polares acc och testa? (fick jag göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 ja, annars kanske du kan låna en polares acc och testa? (fick jag göra) Han kanske inte har en polare som spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 21 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2009 ja, då kan han ju vänta och kolla om det blir nåt av med recruit-a-friend. Annars kanske han kan köpa och testa ett time card? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.