Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) ja men man kommer ju förmodligen inte få mycket xp så då är det ju lättare att dra upp till 80 utan...Men detta betyder att alla kineser kan göra detta för att du behöver bara gå in i BG's och trycka på en eller två knappar, om du ska levla utanför måste du ha lite skills om wow. HAHAHA, tankar patchen på 1.62GB på 7MB i sekunden. klar på 1 minut HAHA Redigerat 15 Oktober 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Om man inte kan twinka har Blizzard gjort sitt största misstag någonsin, ska sluta spela helt klart. Av ren princip. Jag har lagt ut tusentals guld på min twink, han har bästa (då menar jag bästa, har kollat med experter osv) gearen man kan ha och vinner varje BG stort. Man ska ju kunna äga stort :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Twink förstör bara för spelare som spelar på vanligt sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Twinks obalanserar PVP, det är därför Twinks blir "nerfade" i WoTLK. Inget att whina över för att vi visste att det skulle komma förr eller senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 dem skulle ju kunna göra en arena för typ levlarna. 19, 29, 39, 49 som twinks kan spöa skiten ur varandra i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Det finns det redan, dock inte rated Redigerat 16 Oktober 2008 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg