Xade Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 Nej, bandet heter Sex Pistols om du menar dem med Johnny Rotten. Lite info: http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_Pistols Helt okej jacka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 (redigerat) Trodde det var en tavla innan jag såg topic. Ps. Du får ha din egen stil men bara så du vet så är det snart -09 och, tja... saker har förändrats på 20 år... :( Redigerat 25 November 2008 av Amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Inte för att vara negativ men du har skrivit "Sex Pistols", bandet hette "Six Pistols". Blir en annan innebörd annars.Yeah rigth.. dom hette SEX pistols... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Inte för att vara negativ men du har skrivit "Sex Pistols", bandet hette "Six Pistols". Blir en annan innebörd annars.Yeah rigth.. dom hette SEX pistols... Xade har redan sagt det, konstigt minns det som Six Pistols. Fast vad vet jag om musik. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Oj jag såg inte xades inlägg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.