viktorio Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 hur kommer man upp på taket på slottet? någon skrev på ett annat ämne att man skulle vara luigi men det går inte , han kan inte göra wallkick, jag testade med mario men kan bara hoppa från en vägg. sen kommer jag inte vidare HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 varför vill du så gärna upp dit? hur gammal är du btw? det finns inget kul på taket om du tror de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 luigis sista kanin finns där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 luigis sista kanin finns därSamla alla stjärnor och klara sista Bowser. Då öppnas kanonen på gården. Annars kan du söka efter det på youtube så visar dom andra sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 luigis sista kanin finns därman behöver bara samla de 150 stjärnorna för att komma upp till taket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har förtvivlat försökt komma upp på taket med detta fusk, har äntligen lyckats via detta; Gå mot kullen (höger sida av slottet) den kullen man inte kan gå upp på utan att halka ner. Du gör trippeljump vid hörnet som går in, kolla på gräset och du förstår ( hoppas jag ) sen måste du vara snabb du ska hålla in R- knappen och snabbt trycka på A-knappen två gånger spinga ca 1-2 sekunder och upprepa flera gånger tills du når taket, detta går med alla gubbar. Lätt på rätt sätt / Doglovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har förtvivlat försökt komma upp på taket med detta fusk, har äntligen lyckats via detta; Gå mot kullen (höger sida av slottet) den kullen man inte kan gå upp på utan att halka ner. Du gör trippeljump vid hörnet som går in, kolla på gräset och du förstår ( hoppas jag ) sen måste du vara snabb du ska hålla in R- knappen och snabbt trycka på A-knappen två gånger spinga ca 1-2 sekunder och upprepa flera gånger tills du når taket, detta går med alla gubbar. Lätt på rätt sätt / Doglovers det går inte på super mario 64 till DSdet går bara till nintendo 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Jag har klarat det på Super mario 64 ds. jag har klarat det på Nitendo ds lite, men det spelar ingen roll ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg