Hoppa till innehåll

Tailoring Istället För Mining?


Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Jag är en Troll Priest lvl 36 på servern Ragnaros som har professionsen Enchanting (189) och Mining (112). Tänkte ta och byta Mining till Tailoring eftersom dels använder jag ju cloth, jag kan dishenchanta sakerna jag gör med Tailoring och så behöver man nästan bara massa olika cloth (linen cloth, silk cloth m.m.) till Tailoring. Tycker ni det är ett bra val av mig att göra så?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta med det.. Gathering professions kommer få bonusar i WotLK, Skinning kommer ge dig mer max hp och herbalism kommer ha någon self-heal, vet tyvärr inte vad Mining ger men om det är nåt användbart så bör du spara det, och professions är inte så viktigt i den level, jag hade 150 tailoring när jag dinga 70 och nu har jag drat upp det i 375 för att få bättre saker, i 36 kan du bara fråga en annan tailor eftersom inget är Binds when pickup up på den leveln, så spara dina guld och ha kvar Mining tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon som vet ett bra ställe att få Wool Cloth på? På AH går de för 2g styck så det blir väldigt dyrt om jag ska köpa de där, speciellet eftersom jag behöver 160 stycken.

Deadmines är ganska skönt om man kan solo.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...