Hoppa till innehåll

Kan Ej Installera Wow ! :/


Toelpen
 Dela

Rekommendera inlägg

Vet ni vad felet är inte smutsiga skivor ilf.

 

Fungerar inte på mammas data inte pappas kommer upp samma sak med olika skivor tlm.

 

Vad kan det vara den med rätt svar får alla mina fm . :/

 

 

 

http://i38.tinypic.com/1085hxe.jpg

Redigerat av Toelpen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läser det som står i rutan står det att informationen inte kunde läsas ifrån skivan och att den kan vara revig, smutsig elelr något annat. Testa att ladda ner spelet ifrån wow's hemsida. (Detta är lagligt då du laddar ner det ifrån blizzards officiella wow europe sida.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läser det som står i rutan står det att informationen inte kunde läsas ifrån skivan och att den kan vara revig, smutsig elelr något annat. Testa att ladda ner spelet ifrån wow's hemsida. (Detta är lagligt då du laddar ner det ifrån blizzards officiella wow europe sida.)

Jag tror att det är lagligt från andra (torrent) sidor också om man har ett acc, om man laddar ner utan att ha ett acc så vet jag inte. men om man laddar ner nånstanns, även blizzards hemsida, för att gå in på privat servrar så är nedladdningen olaglig..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du läser det som står i rutan står det att informationen inte kunde läsas ifrån skivan och att den kan vara revig, smutsig elelr något annat. Testa att ladda ner spelet ifrån wow's hemsida. (Detta är lagligt då du laddar ner det ifrån blizzards officiella wow europe sida.)

Jag tror att det är lagligt från andra (torrent) sidor också om man har ett acc, om man laddar ner utan att ha ett acc så vet jag inte. men om man laddar ner nånstanns, även blizzards hemsida, för att gå in på privat servrar så är nedladdningen olaglig..

 

Du har nog rätt. men ville bara inte att massa småbarn skulle komma med. "det är olagligt att ladda ner"

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...