Vwone Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Undrar om någon vet hur länge det kan ta om man lämnar in xboxen på lagning? Min cd-läsare har kraschat..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jaah du En polare till mig tog det ungefär 3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 kan ta allt från 2 dagar till 2 månader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 PALLA 2 MÅNADER :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 oo fyfan, vill helst ha tillbka den innan cod5 släpps. Men om det tar 2månader så kan jag ju lika gärna laga den själv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Laga den själv? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Om du har fått RROD tar det 2-3 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny! lol? Allvar? 1-2 år?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Lång tid! 1-2 år kan det ta! Det är smartare att lämna in den i en game butik och så får du en ny! lol? Allvar? 1-2 år?!?!? Nej, självklart inte. 2-3 veckor, som jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ring microsoft! och sen fråga hur långt tid det tar att laga! om du byter till dig en ny så är det stor chans att det finns RROD i det nya xbox360! för dom släppte sitt nya för tidigt så det är lika bra att ringa microsoft! det rekomenderar jag stort! dom fixade min på 2-3 veckor!i nya xbox så är det mindre chans att få RROD. dom har försökt fixa det i dom så du har helt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.