Hoppa till innehåll

Nya Patchen


Tilvas

Rekommendera inlägg

Samma när jag spelade tibia, ett annat online-spel. Dem sa att det skulle vara färdigt 17.00, det blev klart 22.00. Det kommer ALLTID vara så inom såna här spel.

Det är det jag menar, det är alltid så men ändå så fortsätter de att sätta en tid då det kommer vara klart.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Mîhker

Man tycker att noobs som du skulle ha nått annat att göra än att nooba sig på ett forum.

 

btw, din sig ser cool ut, värsta wow proffset "Tauren Druid Level 52, Shattered Hand EU"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man tycker att noobs som du skulle ha nått annat att göra än att nooba sig på ett forum.

 

btw, din sig ser cool ut, värsta wow proffset "Tauren Druid Level 52, Shattered Hand EU"

Är det noobigt att inte vara en fanboy? Okej, Sarkasm/Allmän dumhet>Förnuftighet. Bara för att jag är level 52 betyder inte att jag inte får ha en åsikt om en sån sak som vilken information Blizzard ger ut.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär...

Dem sa 16.00! dem flesta servrarna var uppe redan 16.20. Så dem höll vad de "lovade", den servern jag spelar på (Daggerspine) kom upp ca 16.30 & har blivit DC'ad om & om igen. Men inte sitter jag och klagar som en och en annan barnrumpa på att du inte får spela ditt kära spel. Sen så säger du att dom borde få sparken? Skulle gärna vilja se dig starta en helt ny sak utan några som helst problem. Jag undrar om du var lika gnällig när Vista kom? .. Aja nog med OT.

 

Jag tycker verkligen att det ser helt fantastiskt, kan knappt vänta tills WotLK kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär...

Dem sa 16.00! dem flesta servrarna var uppe redan 16.20. Så dem höll vad de "lovade", den servern jag spelar på (Daggerspine) kom upp ca 16.30 & har blivit DC'ad om & om igen. Men inte sitter jag och klagar som en och en annan barnrumpa på att du inte får spela ditt kära spel. Sen så säger du att dom borde få sparken? Skulle gärna vilja se dig starta en helt ny sak utan några som helst problem. Jag undrar om du var lika gnällig när Vista kom? .. Aja nog med OT.

 

Jag tycker verkligen att det ser helt fantastiskt, kan knappt vänta tills WotLK kommer.

 

Nej, de sa 14.00 först sen så bytte de tid hela tiden. Kolla källan innan du säger nåt. <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär...

Dem sa 16.00! dem flesta servrarna var uppe redan 16.20. Så dem höll vad de "lovade", den servern jag spelar på (Daggerspine) kom upp ca 16.30 & har blivit DC'ad om & om igen. Men inte sitter jag och klagar som en och en annan barnrumpa på att du inte får spela ditt kära spel. Sen så säger du att dom borde få sparken? Skulle gärna vilja se dig starta en helt ny sak utan några som helst problem. Jag undrar om du var lika gnällig när Vista kom? .. Aja nog med OT.

 

Jag tycker verkligen att det ser helt fantastiskt, kan knappt vänta tills WotLK kommer.

 

Nej, de sa 14.00 först sen så bytte de tid hela tiden. Kolla källan innan du säger nåt. <_<

 

Jag har kollat källan, dom sa 14.00 först. Men det ändrades ganska så direkt till 16.00 right? Du borde veta att man alltid ska ta blizzard med en nypa salt när det gäller patch releases.

 

Sen så vill jag be om ursäkt för att jag gick på lite väl hårt. Hade ingen bra dag igår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...