Hector Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 hoppas dom sätter på emerald dream snart nu kan jag inte ens loog in det står authentictaking nåt sånnt laer dej stavva? vänta lite då pucko, servern kanske är nere? det heter autenticating btw... Du bör nog också lära dig stava det skall vara stava inte stavva Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 World server is down. Gick ner nu igen, är väl nån ny extra patch vettifan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 World server is down. Gick ner nu igen, är väl nån ny extra patch vettifan Nah, min server går ner hela tiden. För mycket folk online tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 hoppas dom sätter på emerald dream snart nu kan jag inte ens loog in det står authentictaking nåt sånnt laer dej stavva? vänta lite då pucko, servern kanske är nere? det heter autenticating btw... Du bör nog också lära dig stava det skall vara stava inte stavva men han var ju ironisk... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär... Redigerat 15 Oktober 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär...Bara så att du vet, blizz kollar inte direkt detta forumet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banthafooder Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Det är ju skrämmande hur vissa av er lackar ur totalt när det blev senare lagt med 2 timmar och att det sedan inte funkar som ett klockverk. Med en sån här stor patch tillkommer komplikationer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Klockan är 19.55 och Shattered Hand har varit online i 5 minuter runt 16.30. Seriöst Blizzard, ni sa att ni skulle vara klara 14.00. Lova inget mer nu snälla, det är ju alltid såhär...Bara så att du vet, blizz kollar inte direkt detta forumet ;) Näähää? Banthafooder: 4h senare. De är väl inte dumma i huvudet, 1-1.5h fel är väl ok men när de inte fått upp realmsen efter 4h (kan fortfarande inte spela) så borde de sparka han som skriver när man ska kunna spela igen. Redigerat 15 Oktober 2008 av xpliT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Detta är vanligt för en stor patchday. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Are you WoW-Addicted? Yes, you are. Especially when you act like this. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Den handlar inte om att jag är beroende (även om jag spelar ganska mycket så har jag ett liv utanför Azeroth) utan om att Bliizard inte kan hålla det de lovar, vilket jag avskyr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Samma när jag spelade tibia, ett annat online-spel. Dem sa att det skulle vara färdigt 17.00, det blev klart 22.00. Det kommer ALLTID vara så inom såna här spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg