viko550 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 När jag installerade fireware 2.50 fick jag med life with playstation. Har installerat det och använt, vet bara att man kan titta runt på jorden och kolla väder och nyheter. Men kan man göra nått mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PlayOn Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Konstigt, jag fick det från början. Men jag fattar inte, när kommer Home ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Skulle inte home typ ha kommit för två år sen? Man börjar bli lite sur på det där eftersom att det inte ens finns några nyheter om det eller någonting. Man undrar nästan om det bara är en själv som väntar på det och alla andra bara skiter i det -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Home skulle kommit ungefär när PS3 lanserades. Men det blev försenat såklart, sen sades det att det skulle komma med denna uppdateringen som kom mellan tisdag och onsdag. Men det är väl försenat igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Kanske, men bara kanske det inte kommer nån home, tänk på det. Men om ni vill se bra nyheter om spel och konsol så gå in på fz.se dagligen. Dom brukar skriva om sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.