Gäst Golden Star Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Vilka tittar på det?inte jag!Det värsta pogram jag har sätt!det suger!!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 yep sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 har inte trean men det värkar dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 Vilka tittar på det?inte jag!Det värsta pogram jag har sätt!det suger!!!! :angry: Yepp,det suger tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2004 det är bättre en farmen afrika men sämre än vanliga farmen=) själv håller jag på jimmy,becker ,martindal och östberg=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Fame Factory sux ass :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 hoppas jimmy vinner allt=) huhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Fame factory är helt kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 den suger som f*n den är så dålig o bamse o nalle puhh är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Nä, det är bra. Jag hejar på "Sandras Kille" och Martindahl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 (redigerat) dåligt.. Redigerat 5 April 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag försökte titta på det en gång men det gick inte det är såå segt! Tittar på BigBrother istället, men det är inte så kul det heller längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.