Offspring9 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 De kommer att ta bort Vilda musen och Jet line på gröna lund och bygga en ny berg och dalbana där i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Varför? Kunde du inte kört in detta på den andra Grönalund tråden? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 vaaa? jetline är ju f*n min favorit och plus så är den ju en klassiker : ( det var ju den första "läskiga" jag åkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Meh, jag har ju aldrig varit på Gröna Lund. Täntke först på Liseberg, så jag täntke; WTF, den åkte jag aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 De kommer att ta bort Vilda musen och Jet line på gröna lund och bygga en ny berg och dalbana där i stället!Jetline och Vilda Musen? Och jag som gillade Vilda Musen med "oväntande kurvor" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Man får väl hoppas att de nya åkattraktionerna är bättre då. :D Redigerat 16 Oktober 2008 av SweetDarkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Jag blev lack på att de satte vilda musen istället för volten, så hämnd på vilda musen, släpp ut katterna mot den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 buuuhuuu. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag menar bara jetline! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 lol. hyfsat stort misstag >.> anyway...har du nån info om detta överhuvud taget...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ja, den skulle heta typ Insane, va? De sade något om det på Morgonsoffan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.