djsnuset Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Tjenare allihopa! Nu är det så att jag undrar eftersom wotlk kommer snart och man kommer få en fri månad med det så tänkte jag om jag köper ett 2-månaders game-card nu, kommer jag få gratis månaden då? eller måste jag aktivera mitt game-card med expansion packet? tack i förhand, hare bra alla ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Du kommer få en fri månad när du köper spelet+wotlk. Eller bara wotlk, men då måste du ha speltid på ditt konto för att kunna nyttja den privilegien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djsnuset Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Du kommer få en fri månad när du köper spelet+wotlk. Eller bara wotlk, men då måste du ha speltid på ditt konto för att kunna nyttja den privilegien.så jag kan alltså aktivera mitt game-card nu och få månaden?:D sjukt gutt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Så om man har speltid när man registrerar Wotlk på sitt account så får man en månad extra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Så om man har speltid när man registrerar Wotlk på sitt account så får man en månad extra?Så tolkar jag det iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Så om man har speltid när man registrerar Wotlk på sitt account så får man en månad extra?Så tolkar jag det iaf. Jag tror inte det är så.Jag tror man får 1 månad i vilket fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg