laynus Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Du asså tål du inte kritik ska du ej vara här-.- Har vi sakt att vi ska göra en video eller? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Lol, nej, fail inget avancerat och inget intressant heller för den delen. Ska du ha kritik för det får du göra annat än att använda en screen recorder och bara lägga upp på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Tack grabbar och tjejer, ni var till stor hjälp, förväntade mig lite mer snällare inlägg, men jag måste tåla sånt och gå vidare. Ska utveckla mina kunskaper och bli bättre. Tack B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Tack grabbar och tjejer, ni var till stor hjälp, förväntade mig lite mer snällare inlägg, men jag måste tåla sånt och gå vidare. Ska utveckla mina kunskaper och bli bättre. Tack B) Do it. Sen när du kan åtminstånde köra ihop klippen i Sony Vegas, då kan du komma hit & fråga oss igen vad vi tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Tack Molesta. Jag orkar inte posta några videos. Men ni kan alltid kolla på min profil om det finns några nya videos som ni ser i forumet musik/filmer... har jag gjort en sån här tråd men jag fick inte lika bra svar som den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Japp, eftersom att du har klippt ihop allt själv så är det jäkligt bra gjort.. Väldigt svårt att klippa ihop och att få det att passa ihop bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Japp, eftersom att du har klippt ihop allt själv så är det jäkligt bra gjort.. Väldigt svårt att klippa ihop och att få det att passa ihop bra...Där har ni nån som fattar vad jag menar! om man ska ge kritik ska man också fatta att det är svårt att få det att passa när man byter med musiken mm! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Japp, eftersom att du har klippt ihop allt själv så är det jäkligt bra gjort.. Väldigt svårt att klippa ihop och att få det att passa ihop bra...Där har ni nån som fattar vad jag menar! om man ska ge kritik ska man också fatta att det är svårt att få det att passa när man byter med musiken mm! :angry: Varför ska man bry sig om hur svårt det är? Bara för att det är svårt att göra betyder inte att det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r4k4 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 ja men jag tycker att man inte ska gnälla om man inte kan göra det bättre själv! Håller med Dig addeB , ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.