Hoppa till innehåll

Youtube


Gäst ihabba123

Rekommendera inlägg

Gäst ihabba123

Tack grabbar och tjejer, ni var till stor hjälp, förväntade mig lite mer snällare inlägg, men jag måste tåla sånt och gå vidare.

Ska utveckla mina kunskaper och bli bättre.

 

 

Tack B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack grabbar och tjejer, ni var till stor hjälp, förväntade mig lite mer snällare inlägg, men jag måste tåla sånt och gå vidare.

Ska utveckla mina kunskaper och bli bättre.

 

 

Tack B)

Do it.

Sen när du kan åtminstånde köra ihop klippen i Sony Vegas, då kan du komma hit & fråga oss igen vad vi tycker. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Tack Molesta. Jag orkar inte posta några videos. Men ni kan alltid kolla på min profil om det finns några nya videos som ni ser i forumet musik/filmer... har jag gjort en sån här tråd men jag fick inte lika bra svar som den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, eftersom att du har klippt ihop allt själv så är det jäkligt bra gjort.. Väldigt svårt att klippa ihop och att få det att passa ihop bra...

Där har ni nån som fattar vad jag menar! om man ska ge kritik ska man också fatta att det är svårt att få det att passa när man byter med musiken mm! :angry:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp, eftersom att du har klippt ihop allt själv så är det jäkligt bra gjort.. Väldigt svårt att klippa ihop och att få det att passa ihop bra...

Där har ni nån som fattar vad jag menar! om man ska ge kritik ska man också fatta att det är svårt att få det att passa när man byter med musiken mm! :angry:

 

Varför ska man bry sig om hur svårt det är? Bara för att det är svårt att göra betyder inte att det är bra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...