Gäst ihabba123 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Ja okej förlåt asså jag menar att det är min vieo asså jag laddade upp den och sånt. Jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 ok nu kan vi sluta snacka skit om att han inte gjort videon för det är uppklarat och vi börjar ge betyg. fe första filmerna ger ja 5/10 och den sista 4/10 träna lite till så kommer det gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Kolla på min konto i youtube har typ 15-20 videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 man kan inte göra bra filmer med endast Windows Movie Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Jag vet kan ni tipsa om något bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 http://www.google.com/search?hl=en&cli...amp;btnG=Search kan rekomendera Ulead Video Studio 8, fick med den när jag köpte denna datorn för 3 år sen och den duger, fxhome.com för speciel efekter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Nån gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) http://uk.youtube.com/experiencewii cool video Redigerat 2 November 2008 av Mangekyoucake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 var det där mörderiet sant? alltså var det på riktigt? gubben som sa What? till domar'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.