vaktmastaren Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) hej hej Här är mitt favorit webbspel. * Kom in och prova på http://www.***.se Redigerat 17 Oktober 2008 av admin §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) Hmm jag ser att du registrerade dej för skriva den här tråden. ser bra ut ska testa nu. en fråga hur får man energi utan att köpa med sms? Redigerat 16 Oktober 2008 av linus555 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Liknar Gangland ganska mycket. Men alla dom här spelen går ut på en sak. Att bli stört & bäst. ( som alla andra också gör). Väntar ett ganska bra tag, när det finns mer spelare - så att det finns lite att kämpa för. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack2 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Lätt som f*n var det, är redan lvl 9 och har inte spelat länge, dessutom kan jag bara ha 13 högst i mod, och om jag rånar första grejset då blir man ju rik, trycker där typ 324324 gånger för 13 mod ._. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Jag tror han är admin där :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Jag tror han är admin där :o Det var väll därför han reggade sig på Fuska för att posta det där skitet? Lixom, han har ju inte precis svarat efter att han har reggat sig. One night stand, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Asså han är värkligen admin där fall man kollar på bilden sen staff sidan då ser man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack2 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Man märker även att han är admin för han använder ingen refer länk^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 japp men han var bara här för att lägga upp länkenXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack2 Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Asså han är värkligen admin där fall man kollar på bilden sen staff sidan då ser man Man förstår verkligen att du är en habbo nörd när du använder "staff" istället för "crew". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Tråd låst §3.5 - Du får aldrig skriva något där tanken är att göra reklam för något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg